Dasar Dan Objektif Kualiti | PUSAT TRANSFORMASI KOMUNITI UNIVERSITI
» MENGENAI KAMI » Maklumat Korporat » Dasar dan Objektif Kualiti

Dasar dan Objektif Kualiti

DASAR KUALITI UPM
(SISTEM PENGURUSAN KUALITI) 2017

Pekerja Universiti Putra Malaysia komited dalam mencapai kecemerlangan melalui penerapan budaya kualiti dalam pengajaran dan pembelajaran, penyelidikan dan perkhidmatan sokongan untuk mencapai matlamat pelan strategik universiti.

Pekerja Universiti Putra Malaysia akan sentiasa melaksanakan tanggung jawab dalam mencapai objektif kualiti yang ditetapkan serta memastikan objektif kualiti tersebut dikaji dari semasa ke semasa supaya selaras dengan visi, misi dan matlamat UPM.

Pemansuhan

Apa-apa dasar atau polisi mengenai pengurusan kualiti Universiti Putra Malaysia yang berkuat kuasa sebelum ini adalah dimansuhkan.

Dibuat 20 Jun 2017

 

OBJEKTIF KUALITI UPM

3 kategori Objektif Kualiti adalah:

  1. KPI UPM
  2. Pencapaian Pelan Tindakan Peringkat Fungsian dan Aras
  3. Piagam Pelanggan
    i.Proses Utama Universiti
    ii.Proses Sokongan dan Operasi Perkhidmatan Sokongan

 

UPM komited dalam peralihan ISO 9001:2008 kepada ISO 9001:2015

Kemaskini:: 27/02/2018 [zaidi_tajuddin]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT TRANSFORMASI KOMUNITI UNIVERSITI
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 1805/1806/18
03-8946 4107/ 4114
B1566525789